تورجمکران از جمله تورهای زیارتی بسیار پرطرفدار




تورجمکران


تورجمکران از جمله تورهای زیارتی بسیار پرطرفدار در تمامی ایام بویژه مناسبت های مذهبی سال است. تورجمکران از استان تهران و کرج متقاضیان بسیار زیادی دارد.


تورجمکران از استان تهران و کرج

تورجمکران یکی از تورهای بسیار پرطرفدار در تمامی طیف های سنی بویژه افراد میانسال است که به شکل دائمی در تمامی آژانس های مسافرتی به شکل یک روزه و یا دو روزه برگزار گردیده و بسته به امکانات موجود در تور، دارای قیمت ها و هزینه های متفاوتی است.

تورجمکران از استان تهران

تور جمکران از تهران یکی از پر طرفدارترین تورهای زیارتی داخلی بوده و متقاضیان فراوانی را به خود اختصاص می دهد. جمکران، مسجدی پرآوازه و مکانی زیارتی در استان قم است. این مسجد، دارای قدمتی هزار ساله بوده و به پایگاه منتظران و شیفتگان حضرت صاحب الزمان شهرت یافته است. چندین روایت مذهبی و تاریخی در جهت تاسیس این مسجد وجود داشته و امروزه اهمیت جمکران بر تمامی افراد پیرو شیعه در جهان آشکار شده است.

مسجد جمکران

مسجد جمکران در روستای جمکران استان قم در فاصله 6 کیلومتری از این استان قرار گرفته است. مسجد جمکران علاوه بر شهرت مذهبی که در جهان دارد، دارای معماری و طراحی شگفت انگیزی بوده و از معماری توانمند ایران زمین الهام گرفته شده است. تور جمکران از کرج نیز متقاضیان بسیار زیادی داشته و در روزهای پایان هفته و برخی از مناسبت های مذهبی توسط آژانس های مسافرتی برگزار می گردد. این مکان مقدس، یکی از اصلی ترین مکان های برگزاری مراسم تحویل سال در نوروز است.